Kelionių tikslas yra pagal tikrovę pertvarkyti vaizduotę ir vietoj galvojimo, kaip dalykai galėtų atrodyti, pamatyti, kokie jie yra iš tiesų (Samuel Johnson). Tad pasiilgę neįprastos nakvynės, gaivaus ežero vandens, gryno pušyno oro, žavingo kraštovaizdžio, su trečios šeimynos vaikais vykome į poilsiavietę prie Medinio ežero, kur įsikūręs jurtų kaimas. Atvykus į poilsiavietę nuobodžiauti neteko. Vieni žvejojome, maudėmės pirtyje ir ežere, kiti uogavome, grybavome žaidėme tinklinį. Vakare sėdėjome prie laužo ir dalinomės dienos įspūdžiais. Neabejojame, kad čia dar sugrįšime ne kartą. Praplėsti žinias ir įgyti naujų patirčių vykome į svečius pas Vaiguvoje (Kelmės rajonas) gyvenantį tautodailininką Aivarą Norbutą, kuris su medžiu draugauja jau nuo vaikystės. Meistras, ne tik, parodė vaikams savo darbus: druskines, pjaustymo lenteles, rankšluostines, šaukštus, bet ir apdovanojo savo kūriniais. Taip pat aplankėme Kelmės krašto muziejų, sudalyvavome edukacinėje programoje, buvome supažindinti su Karlo May – Amerikos indėnų buities ekspozicija, kviečiami pasėdėti indėniškame vigvame ir, skambant indėniškai muzikai, pasiklausyti pasakojimo apie indėnų gyvenimo papročius, atlikti keletą praktinių užduočių su indėniško rašto pavyzdžiais, pašaudyti iš lankų. Na, o artėjant rugsėjui ir mokslo metams nusprendėme atnaujinti savo įvaizdį, tad apsilankėme grožio salone „Deivė“, pas kirpėją Jurgitą Andrijauskienę, kuri pasirūpino mūsų grožiu. Pasigražinę ir papramogavę esame pasiruošę naujiems mokslo metams. Soc. darbuotoja Lijana Andrulienė.